piątek, 4 marca 2011

Wyprawy

Coraz bardziej tęsknię do drogi, spania na lotnisku, obskurnych hotelików, małych knajpek z egzotycznymi potrawami, całkowitego oderwania od normalności i codzienności. Każda komórka krzyczy "pakuj się i wyjeżdżaj!!!" i w zasadzie sama nie wiem na co czekam.
Póki co eksploruję obszary, które kiedyś były mi bliskie a później straciłam z nimi kontakt. Eksperymentuję też z fotkami, przynajmniej tyle, takie wyprawy-niewyprawy w nowe tereny. A plecak mruga do mnie z szafy i wciąż śnią mi się bananowe gaje i pokryte kurzem polne drogi.

Tymczasem wycieczka poniekąd muzyczna.





12 komentarzy:

  1. super fotki Aniu! dziekuję za pomoc przy realizacji sesji WWS:)) i przepraszam że znowu wszystko na wariata:((
    postaram się To nadrobić:))
    uściski
    M
    ps. chłopakom bardzo podobały się fotki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi w duszy gra, żeby pojechać...
    O.

    OdpowiedzUsuń
  3. Emko, moje własne także...

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że zdjęcia się podobają. Do pracy na ostatnią chwilę zdążyłam się przywyczaić ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Obieżyświatko, całkiem jak mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też chcę jechać:)

    Ostanie rwie mi duszę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. przymknąć oczy i muzyczne przestrzenie dac się ponieść..chociaż:) poki co.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kate, dobrze wiedzieć, że nie jestem sama ze swoim chciejstwem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ikona, u mnie w odtwarzaczu Bonobo - bardzo polecam!

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajne eksperymenty:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lidko, zainteresowałam się tym na potrzeby zespołu, ale się wciągnęłam :)

    OdpowiedzUsuń